FAQ

Kan jeg få min kvittering igen, hvis jeg har mistet den?
Hvis du har mistet din kvittering, skal du sende en mail til computercity@computercity.dk med så mange af følgende oplysninger, som muligt, så kan vi hjælpe dig med at få din kvittering igen: Hvilke(n) vare(r) har du købt? Hvornår (gerne med så præcis dato som muligt)? Er købet betalt med kort eller kontant (hvis kort, angiv da kortnummer)? Hvilket navn eller telefonnummer står der på kvitteringen?
 
Hvad gør jeg, hvis min vare går i stykker?
Hvis din vare går i stykker, har du mulighed for at indsende varen direkte til et værksted. Få mere information her.
 
Har du andre problemer med din vare, kan du også prøve at kontakte supportafdelingen for det mærke, din vare har.
En liste med telefonnumre til de forskellige supportafdelinger finder du her.
Er du i tvivl, kan du kontakte ComputerCity kundeservice på telefon 70 15 80 00.
 
Hvor kan jeg se hvor langt den vare jeg har sendt til service, er kommet?
Hvis du vil vide, hvor langt din servicesag er kommet, kan du vælge ”Søg status på din Servicesag”.
 
Du kan også kontakte vores Kundeservice på telefon 70 15 80 00 eller send en e-mail til computercity@computercity.dk Husk at oplyse os dit servicenummer. 
 
ComputerCity Gavekort
Såfremt du har spørgsmål til dit ComputerCity gavekort, kan du fra den 1. juli 2017 henvende dig til
GoGift kundeservice på telefon 38 23 70 20. 
 
Jeg har købt en Tryghedsforsikring.  Hvad gør jeg, hvis min vare går i stykker?  
Tryghedsforsikringen dækker skader eller fejl, som er forårsaget af pludselige eller uforudsete hændelser på de forsikrede produkter. (Se komplette forsikringsvilkår) Gælder både reservedele og arbejdsløn. 

Tryghedsforsikringen dækker arbejdsløn og materialer. Det eneste, du selv skal betale, er en mindre selvrisiko og eventuel værdiforringelse. Opret din servicesag HER 

Hvad gør jeg, hvis jeg har et ComputerCity-kort?
Resurs Bank vil fortsat varetage ComputerCity kortet. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte dem www.resursbank.dk

Har du købt en SOS aftale?
Du kan fortsat føle dig tryg. Såfremt du har købt en aftale med 12 mdr. Telefonsupport eller en 6,12,24 eller 36 mdr. PC og tablet support, så er hjælpen aldrig længere væk end et enkelt telefonopkald. Når du kontakter supporten, bliver du mødt af en kompetent og tålmodig medarbejder, som vil gøre sit yderste for at få løst dit problem.
 
Supporten kan kontaktes på telefon: 70 22 33 82 eller pr. mail support@admire.dk
Hverdage mellem 08:00 – 20:00 og i weekenden mellem 10:00 – 18:00 (helligdage undtaget).